FAQ 2018-07-02T11:44:45+00:00

Veel gestelde vragen


Hoe kan ik kaarten bestellen?

Vanaf 1 juni kunt u kaarten voor de voorstellingen 2018-2019 op de volgende manieren bestellen:

  • Internet
    Ga naar theaterstroud.nl en reserveer eenvoudig en snel. U ontvangt uw ticket(s) per e-mail. Nieuw dit seizoen: u kunt zélf uw plaats in de theaterzaal uitkiezen.
  • VVV-kantoor
    Bezoek het VVV-kantoor op Kerkplein 15 – in het centrum van Putten – en bestel daar uw kaarten.
  • Bestelformulier
    Vul het bestelformulier in met de voorstelling(en) van uw keuze en lever het formulier in bij het VVV-kantoor.
  • Kassa
    De kassa van Theater Stroud is een uur vóór aanvang van iedere voorstelling geopend.

Kan ik mijn Theaterbon/Podium Cadeaukaart bij Theater Stroud inleveren?
Ja, dat kan. U kunt zowel bij het VVV-kantoor in Putten als bij de kassa van Theater Stroud met je Podium theaterkaart betalen. Online kan dat helaas (nog) niet.

Ik ben te laat. Mag ik de zaal nog in?
Als de voorstelling al begonnen is blijven de deuren dicht. Meldt u zich in dat geval even bij het personeel. Zodra de voorstelling een pauze heeft dan laten zij je alsnog binnen.

Ik ben mijn entreebewijs verloren of vergeten. Wat nu?
Geef dit zo snel mogelijk aan bij het VVV-kantoor Putten of vlak voor de voorstelling bij de kassa van Theater Stroud, dan maken wij een kopie entreebewijs voor u. De oorspronkelijke kaart(en) is/zijn dan niet meer geldig.

Heeft Stroud rolstoelplaatsen?
In de zaal van Theater Stroud zijn twee rolstoelplaatsen. Wilt u gebruikmaken van één van deze plekken? Neemt u dan telefonisch contact met ons op (06-15164273).